sobota, 1 marca 2014

Wypad na miasto :)

Heeej!
Dawno nie pisałam, ale w końcu wzięłam się w garść i coś pisze :)
Dzisiaj byłam z Agatą w Rybniku. Za dużo nie kupiłam bo tylko jedną bluzę i jedną bluzkę. Haha.
Byłyśmy na pizzy i na bezach. Pyszną są :) Spotkałam też dużo znajomych osób, których nie chciałam akurat dzisiaj spotkać. No cóż, ale spotkałam.Kupiłam też sobie Jelly Bean, mają wspaniały smak.  Zanim pojechałyśmy to poszłyśmy na skate park. (Cudowne miejsce do zdjęć) I Agata zrobiła mi kilka zdjęć na outfit. :) Oto kilka z nich :)
Stoje tu jak debil ;-;





                                    Kurtka-?///Bluzka1-? // Spodnie- tally weilj // buty- converse //czapka-h&m // blzuka2- c&a

1 komentarz:

  1. Zazdroszczę skate parku, u mnie w mieście nie ma...

    Jeżeli masz ochotę, to wpadnij i zaobserwuj, odwdzięczam się tym samym natychmiastowo :) http://women-are-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz<3