czwartek, 27 lutego 2014

Tłusty czwartek

Hej ;D
Dzisiaj tłusty czwartek! (+10000000000000 kg więcej)
Zjadłam dzisiaj 9 pączków, to chyba mój życiowy rekord.
Byłam również dzisiaj w stajni<3 jeździłam na Lesiu, na oklep. Galop był najlepszy ever forever<3
Chciałam wziąć pączka do Lesia, ale zapomniałam :<
Ehh... I pomyśleć, że t wszystkie miesiące męczenia się, ćwiczenia, nie jedzenia słodyczy straciło się w jednym dniu...  Cóż, trzeba się wziąć ostro do roboty! Jeden pączek to od ok. 200 do 400 kcal. A ja zjadłam 9 .... Aż strach pomyśleć. Ale raz na rok chyba warto.
Do wakacji zostało 121 dni, więc sporo czasu na naprawienie tego co się zepsuło :)

                                                                  Mali złoczyńcy
                                                                                                                 /Ola

1 komentarz:

Dziękujemy za każdy komentarz<3