czwartek, 6 marca 2014

Chora, zmęczona, wykończona.

Hej ;)
  Jutro piątek, co jest dla mnie ogromnym pocieszeniem. W sobotę idę na urodziny do wujka, a jutro już miałam jechać na weekend do babci, by pomóc jej w przygotowaniu urodzin. Niestety mogę to sobie wybić z głowy. Jestem chora, cały dzień wyglądam jak zombie i w ogóle nie czuje się na siłach by robić cokolwiek. Jest mi przykro, że nie pojade do babci również z tego powodu, że jest tam mój malutki kuzyn <3 Ma półtora roku, jest mega uroczy i ma na imię Szymek. Nawet na urodzinach nie będę mogła do niego podchodzić :(
Jutro prawdopodobnie pójdę do lekarza, czego nie lubię... nie wiem dlaczego, po prostu nie lubię lekarzy.


                                                                          /Ola

3 komentarze:

  1. Masz farbowane włosy, czy to Twój naturalny kolor?

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę ;)

    Jeżeli masz ochotę to możemy się wzajemnie poobserwować, daj znać u mnie: http://women-are-beautiful.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz<3