czwartek, 13 lutego 2014

TAG- Moja klasa :)

Heej :))
Dzisiaj przychodzę do Was z Tagiem "Moja klasa". Jeszcze nigdzie nie widziałam takiego tagu, wiec postanowiłam taki zrobić. Zaczynamy!

1. W której jesteś klasie A, B czy C?
Jestem w klasie A, u mnie w szkole nie ma klasy C.
2. Ile osób jest u Ciebie w klasie?
W tej chwili 17.
3.Lubisz wszystkich w swojej klasie?
Oczywiście, że tak. Są też osoby za, którymi nie przepadam, ale raczej wszystkich lubię :)
4.Jesteś lubiana w klasie?
Haha, szczerze? Nigdy nie tym nie interesowałam :)
Jak raz na wdż mieliśmy taką "zabawę", aby napisać anonimowa swoje zdanie o kimś to nie miałam żadnych negatywnych opinii xd :)
5. Kogo w Twojej klasie jest więcej, dziewczyn czy chłopaków?
O ile się nie mylę to dziewczyn, haha :)
6.W tym składzie co jesteś teraz w klasie, chodzisz od pierwszej klasy? 
Tak, było jeszcze kilka osób ale dwie się wyprowadzili :)
7.Lubicie się z klasą przeciwną? 
Tak :)
8. Macie w-f, dziewczyny z dziewczynami czy z chłopakami?
Dziewczyny z dziewczynami, chyba ze wuefisty od chłopaków nie ma  to razem z nimi :)
9. Przyjaciółki z Twojej klasy? 
Wiktoria, Nikola i Dominika :)
10. Lubisz wszystkich nauczycieli z Twojej szkoły?
Haha, w każdej szkole jest jakiś nauczyciel, którego się nie lubi :)
11. Masz wychowawce czy wychowawczyni?
Wychowawce :)
12.Najlepsza wycieczka z klasą na jakiej byłaś?
Haha, bardzo mało byliśmy na wycieczkach, ale chyba wycieczka do Krakowa :)
13. Jedziesz gdzieś na 3-dniową wycieczkę?
W Pieniny :)

Przepraszam Was, że tak późno piszę, ale wcześniej nie miałam pomysłu i czasu :) 
Dobranoc :*:*

                                                                                            ~Ania

1 komentarz:

  1. Świetny blog bardzo mi się tu podoba będę wpadać częściej! Zapraszam też na mojego bloga. Znajdziesz tam konkurs w którym do wygrania bluza!!! Serdecznie zapraszam http://snackbills.blogspot.com miłego dnia:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz<3