poniedziałek, 17 lutego 2014

TAG mój pierwszy raz

Cześć! Tak, jest to Tag - mój pierwszy raz, ale bez żadnych podtekstów! :) Po prostu odpowiedzi na pytania dotyczące pierwszych razów :)

1. Pierwszy przyjaciel?
Oczywiście Ania <3

2. Pierwszy chłopak?
Na zielonej szkole, miał na imię Kacper, jest 3 lata starszy i mieszka nad morzem

3. Pierwszy dzisiejszy napój?
Woda

4. Jaka jest pierwsza osoba, która do Ciebie dzisiaj napisała?
Ania :)

5. Jaka była pierwsza osoba o której dziś pomyślałaś?
Hmm.. Może nie osoba, ale zwierze. Lesio, bo mi sie śnił <3

6. Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem?
Jeszcze nie leciałam samolotem :)

7.Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc?
O 6 lat starsza koleżanka ;D miałam chyba 6 lat

8. Kto był pierwszą osobą z którą dziś rozmawiałaś?
Byłą to Ania, ale inna Ania :)

9. Co było pierwszą rzeczą jaką dzisiaj zrobiłaś?
Wstałam z łóżka, potknęłam sie i wywróciłam na twarz...

10. Jaki był pierwszy koncert na którym byłaś?
Nad morzem, nie wiem nawet kogo to był koncert, byłam maaalutka, więc nie pamiętam. A taki koncert mojego idola, na który chciałam pójść, to był koncert Kamila Bednarka w 2011 roku.

11. Pierwsza złamana kość?
Nie miałam jeszcze i mam nadzieje, że nigdy nie będę miała

12. Pierwszy pierceeng?
Kolczyki w uszach, miałam rok i trzy miesiące

13. Pierwsze państwo za granicą do którego pojechałaś?
Tak na chwile, to chyba Czechy, bo na baseny jeździliśmy i w ogóle. A jeśli chodzi o wakacje to Grecja w 2005 roku

14. Pierwszy film, który pamiętasz?
Ohh.. chyba " kogel-mogel" XD

15. Pierwsza uwaga w dzienniku?
W pierwszej klasie chyba, dostałam za brak zeszytu....

16. Pierwszy idol?
Kiedyś miałam świra na punkcie Golec uOrkiestra :D

Niektóre pytania są z TAGu, a niektóre sama wymyśliłam :)
                                                                                                                   /Ola

5 komentarzy:

  1. Również nigdy nie złamałam nogi ani ręki :)

    Jeżeli coś ci się spodoba zaobserwuj :)
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwacja za obserwację? Jeśli tak to zacznij, a ja się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag -tez jeszcze nie złamałam żadnej kości :D

    liveeinthemomentt.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe odpowiedzi : )
    Zapraszam serdecznie do mnie : 3Natalia3fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe pytania ;D

    http://kaari-blog.blogspot.com/2014/07/moj-pierwszy-filmik-do-dodania.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz<3