wtorek, 2 lipca 2013

10 faktów o mnie :)

No cześć! :D
              Napiszę wam teraz kilka faktów o mnie :)
-Jak byłam mała to na "C" mówiłam "S" np. sebula, sytryna.. ;p
- Bałam się autobusów xD
-Kiedyś myślałam, że jak zjem pestkę wiśni i popiję wodą, to wyrośnie mi drzewo w brzuchu ;p
-Nadal boję się Buki z muminków ;/
-Nie lubię kalafiora ;/
-Jak uczyłam się chodzić to od razu pobiegłam :D
-Kiedy chciałam żeby mnie ktoś nosił, to nie mówiłam "ponosić" , tylko "pononić" xD
-Moja najdłuższa kłótnia z Anią trwała 5 dni :D
-Znamy się z Anią od urodzenia :P
-Jak to robiłam, to mój brat mi to wyłączył i musiałam zaczynać od nowa -,-

                             No to macie 10 faktów o mnie :*

                                                              /Ola :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz<3