poniedziałek, 1 lipca 2013

Fakty o mnie ;]

Hejka ;*

  • Dzisiaj napiszę Wam kilka faktów o mnie ;)
  • Nie lubię moich kręconych włosów. ;[
  • Boję się warzechy, choć nigdy nią nie dostałam. Boję się jej, odkąd widziałam, jak mama Oli goni ją z tym przyborem w ręku.
  • Nie lubię mleka. ; /
  • Jestem z Olą jak stare, dobre małżeństwo :p
  • W IV klasie miałam świadectwo z paskiem :D
  • Jak byłam mała to na "muche" mówiłam "ufa", a "niestety" "mam tati" ; 3
  • Mam lęk wysokości ; /
  • Mam imię po praprababci, a drugie imię po prapraprababci :]
  • Boję się drzwi wejściowych w przedpokoju , kiedy jest ciemno.
  • Lunatykuję, czyli łażę i gadam głupoty przez sen :P
  • Kocham Morze Bałtyckie.
  • Gdyby nie mama, przespałabym wakacje ;p
  • Zbieram z ziemi mój bałagan, który mama czasem wyrzuca mi prze okno xd 
  • Moi rodzice na Justina Biebera mówią "Bimber" ; / 
  • Moją najgorszą karą jaką dostałam był miesięczny szlaban na kompa ; /

                                                                   To kilka faktów o mnie, narka ;* 


                                                                                                                                      /Ania ;]]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz<3