sobota, 26 października 2013

Saturday & Birthday

Heej <3
  Dzisiaj sobota, więc trzeba sprzątać. Swój pokój już posprzątałam wczoraj, a dzisiaj pomagam rodzicom, bo po południu idziemy na urodziny do mojej kuzynki, Patrycji.
 Kocham Patii<333
Teraz mam chwilę wolną i postanowiłam napisać post, o ogólnie całym tygodniu.
  We wtorek na chemii cały czas gadałam z Olą i pani nam zadałą dodatkowe zadanie ;/ musimy się czegos tam nauczyć i opowiedzieć przed całą klasą na środku :/ więcej nie gadam na lekcjach XD
A tak to nic ciekawego się nie działo.
Kilka fotek ;p




No i jak obiecałam, pokaże kolczyk w lepszym świetle :

                                                                                                   /Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz<3