sobota, 16 sierpnia 2014

boring, boring and...boring

Hej!
Nie wiem od czego zacząć...


Nigdy nie miałam takich nudnych wakacji! Nie ma co robić. Raz na jakiś czas pojadę gdzieś z rodzicami, z przyjaciółmi, ale większość czasu spędzam w domu, przed laptopem. Wczoraj byłam u mojej cioci na działce na grill'u. Było trochę nudno bo nie miałam co robić. Wzięłam tam aparat, ale niestety okazało się, że bateria sie rozładowała. Chciałam zrobić na dzisiaj outfit, ale nie wiem jaki strój i w ogóle. Haha.
Jeszcze dwa tygodnie i rozpoczyna sie rok szkolny. Nowa szkoła, nowa klasa, nowi nauczyciele. Trochę się boje z kim będę w klasie, ale najprawdopodobniej dostane się do klasy z Wiktoria! Jeśli tak będzie to już połowa sukcesu w nowej szkole. Dojdą mi nowe przedmioty, czego najbardziej się obawiam, ale raczej będzie okej. Książki już w połowie kupione, zeszyty wszystkie, plecak jest i inne potrzebne przedmioty. Tylko jeszcze brak ćwiczeń. W przyszłym tygodniu z mama jadę.


Nie wiem czy wiecie, ale założyłam sobie nowego instagrama, zapraszam do oglądanie, likowania i komentowania :)<klik>



                                                                                                                      ~Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz<3