sobota, 24 maja 2014

Memories


Cześć
Ostatnio wróciłam wspomnieniami do przeszłości... Do zeszłych wakacji, do dzieciństwa...
Czasami bym chciała, aby te chwile powróciły.
Ostatnio troszkę się działo. Wczoraj byłam na rajdzie górskim. Nie ma to jak zapierniczać pod górkę w takim upale... Później jeździłam troche z Anią na rowerach. Dziś rano jechałam z mamą na zakupy. Widziałam taką śliczną sukienkę na lato <3 Kupiłam sobie dwie bluzki i sandały.
Dobrze, powróćmy do wspomnień...

♥Wkacje 2013

♥Urodziny


♥Balik w przedszkolu                                                                                                                



Niektóre zdjęcia nie mają dobrej jakości, gdyż są robione telefonem. Dałam tutaj tylko kilka zdjęć, bo nie mam ich jakoś specjalnie dużo, ale mam nadzieje post się spodobał :)
~Ola

3 komentarze:

  1. awh, jak słodko ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo,ciekawie piszecie ;)
    http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem też lubię sobie powspominać :)

    endrie-katrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz<3