środa, 14 maja 2014

Co u mnie? :)

Heej :)
Ostatnie dwa tygodnie minęły mi bardzo dobrze. Było cały czas ciepło, dopiero od jakiś dwóch dni zaczęło mocno padać. Czas spędzałam cały czas z Agatą, ponieważ Oli nie było. Była na obozie we Włoszech. Może doda jakiś wpis. Szkoda, że jej nie było, bo miałam iść z nią na koncert Dawida Kwiatkowskiego, ale nie byłam sama chyba wiecie z kim....z Agata, chyba Was to nie zdziwiło. Ostatnio udało mi się wyrwać Wiktorię i Natalę, żeby wyszła na dwór. Poszłyśmy na plac zabaw. Chciałyśmy iść na skate park, ale niestety nie wypaliło, bo ja skate parku byli chłopcy, a dziewczyny wtedy nie chcą tam wchodzić. Oczywiście Wiktoria do nich cały czas krzyczała i ich wkurzała. Cała Wiktoria, haha.

Jutro chciałabym dodać jakiś post tematyczny. Dobranoc! :)



                                                                                                               ~Ania

1 komentarz:

  1. Widać,że miło mijały Ci ostatnie dni :) :*
    Buziaki dla Ciebie i Oli :*


    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz<3