piątek, 16 maja 2014

Coraz gorzej...

Cześć! Witam Was w tą przepiękną, deszczową pogodę! :)
Od kilku dni cały czas pada, wręcz leje. I tak bez przerwy. Zapowiadane są nawet powodzie, podobno już gdzieś tam są.
Mam nadzieję, że w końcu wyjdzie cieplutkie słoneczko. Wczoraj byłam z Anką na zdjęciach, ale nie mam ich jeszcze, gdyż są na aparacie Anki.
Tydzień temu w środę wróciłam z Włoch. Miał pojawić się post i zdjęcia, ale mam mało zdjęć, a żeby opisać wszystko co się tam działo, to zajęło by to okropnie dużo, a nie chcę Was zanudzać jakimiś długimi postami.
Poznałam tam fajnych ludzi, ogólnie było strasznie fajnie <3
Nie mam pojęcia co będę robić w weekend. Miała dzisiaj przyjść do mnie na noc Ania, ale coś wypadło i nie przyjdzie :(
Pogoda kiepska, więc ani na dwór wyjść, ani z psem na spacer... no ale co poradzić...
Podobno po niedzieli ma się pogoda nieco poprawić, więc mam w planach wyjazd na miasto z Madzią. Ale jeszcze nic nie wiadomo.

Tutaj macie parę zdjęć z obozu :)




~Ola

1 komentarz:

  1. Cudne zdjęcia <3 Musiało być świetne,zazdroszczę:)

    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz<3