czwartek, 17 kwietnia 2014

Easter is comming

Witam Was po małej przerwie spowodowanej brakiem czasu, oraz pomysłów. Od kilku dobrych dni strasznie zamulam. Cieszę się, że jest już wolne, bo gdybym jeszcze dzisiaj miała wstawać do szkoły, to chyba bym nie wytrzymała. Po prostu potrzebuję wyspania się.
Dziwne jest to, że w tygodniu gdy muszę wcześnie wstawać, mogłabym spać cały dzień. A dzisiaj kiedy mogę spać cały dzień, obudziłam się o 7:15 i byłam wyspana. Brawa dla mnie.
 Za 3 dni  Wielkanoc. Jak Wam idzie z porządkami domowymi? Ja dzisiaj kończę. Musze przyznać, że w ogóle mi się nie chce, no ale mus to mus.
 Za oknem jest prześliczna pogoda!♥  Mam nadzieję, że będzie taka jak najdłużej. Mam już dość zimna, wiatru i szarości. Najlepiej byłoby, gdyby już były wakacje, ale wszystko w swoim czasie :3







 /Ola

3 komentarze:

  1. Ale tutaj kolorowo ! ♥
    Cudowne zdjęcia,widać że jesteście bardzo pozytywnymi osóbkami !
    Obserwuję ♥

    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze zdjęcia <3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie wy jesteście śliczne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz<3