sobota, 22 marca 2014

Luźny weekend

Hej ;p
Mamy dzisiaj sobotę, co oznacza cały dzień leniuchowania ♥
Wczoraj po szkole poszłam z Anką na zdjęcia. W końcu przyda się coś nowego. Przyszła do nas Agata i wcieliła się w naszego fotografa. Wieczorem Ania przyszła do mnie na noc. Poszłyśmy spać ok. 2 w nocy. Dość szybko, bo musiałyśmy wcześnie wstać.
Gdy Ania poszła do domu, posprzątałam w pokoju.
Teraz Ania jest na urodzinach. Chciałyśmy jeszcze dzisiaj porobić zdjęcia ale nie zdążyłyśmy.
Trochę dobija mnie fakt, że za dwa dni szkoła, ale takie życie. Zrobiłam też dzisiaj z mamą sałatkę owocową. Kocham owoce ♥
Do moich rodziców przyjechali znajomi, więc siedzę w pokoju przed laptopem i piszę post. Gdy skończę, pewnie będę się nudzić, ale co tam ;) wymyślę coś.



















FOREVER  ‏
  /Ola

2 komentarze:

  1. Świetny blog i posty! Widać że wkładasz tu dużo pracy:))
    Zamieszczasz świetne zdjęcia, co bardzo lubię.
    ZAPRASZAM DO MNIE, jeżeli Ci się spodoba miło by było gdybyś zaobserwowała, staram się o współprace :c
    Zapraszam także do komentowania nowego posta :)) --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia :). Wariatki z Was :3. Na twoim blogu jest bardzo miło i może tu jeszcze kiedyś wpadnę :)

    aki-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz<3