czwartek, 6 lutego 2014

❄ Winter TAG ❄

Hej hej hej! :)
Dawno nie pisałam z powodu braku czasu. Na szczęście znalazłam trochę czasu.
Postanowiłam zrobić dzisiaj "Winter TAG". No to zaczynamy :)

1. Czy lubisz gorące kakałko/czekoladę?
Haha i to jak, zawsze jak jadę na lodowisko to sobie z Olą i Agatą kupuje :)
2. Nosisz czapkę zimową i szalik?
Tak, w zimie kocham nosić czapki, ale też przez to czasami nie umiem zrobić sobie np. wysokiego koka, a co do szalików to noszę "komin" :)
3. Ulubione sport zimowy?
Oczywiście narciarstwo i łyżwiarstwo :)





















4. Ulubiony kosmetyk zimowy? 
Pomadka "Baby lips"
*zdjęcie z internetu*
5. Spodnie czy legginsy?
Gdy gdzieś wychodzę to raczej spodnie, ale po domu to legginsy :)
6. Serial na zimowy wieczór?
"Violetta" haha, raczej nie przepadam za serialami :)
7. Piosenka, którą lubisz słuchać? 
Ostatnio polubiłam xd :)
8. Ulubiona zimowa przekąska/potrawa?
Nie mam chyba takiej :)

No, więc to było by wszystko. Dziękuje za przeczytanie i do następnej notki ;p :) 

                                                                                                          ~Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz<3