sobota, 11 stycznia 2014

17 przypadkowych pytań



Hej, wymyśliłam, że zrobię notkę podobną do Oli tylko będą po prostu inne pytania.
No to zaczynamy :)

1. Masz najlepszego przyjaciela, poza Olą?
 Tak, Wiktoria :)
2. Łatwo się zakochujesz?
 Za łatwo XD
3. Łatwo zawierasz nowe znajomości?
 Tak, na lodowisku najwięcej :D haha <3
4. Jaki masz numer w dzienniku?
 1 ;-;
5. Vansy czy Conversy?
 Mam jedną parę conversów, ale wolę vansy :)
6.Ile masz par butów?
 Dużo ;D
7. Masz jakieś buty firmowe?
 Tak, conversy i nike :)
8. Jaki masz kolor oczu?
 Niebieski :)
9. Ile osób poznałaś, jak na razie w 2014 roku?
 Hmm? 2 lub 3 :)
10. Jedno Twoje ulubione imię męskie?
  Kacper :) ;p
11.Co ile zmieniasz telefon?
 To zależy, jak mi działa xd ;p
12. Kidy masz zamiar zmienić telefon?
 W kwietniu lub w maju :)
13. W ile procentach ufasz Oli?
 95% :)
14. Kim chcesz zostać w przyszłości?
 Zawsze chciałam zostać prawnikiem, ale za kiepsko się uczę XD :<
15. Lubisz swoje włosy?
 NIE! ;-;
16. Ulubiony kwiat?
 Dawid xd <3

17.Jak zaczęłaś nowy rok? W tym sensie czy przydarzyło Ci się coś do dzisiejszego dnia?
Super, przydarzyło mi się BARDZO dużo rzeczy, nowe znajomości i w ogóle :))


Dziękuje za przeczytanie, niektóre pytania były wzięte z innych blogów, mam nadzieję, że się podobało :)
                         
                                                                                                     /Ania

1 komentarz:

Dziękujemy za każdy komentarz<3