wtorek, 3 grudnia 2013

Ulubieńcy miesiąca! + Bonus!

Hej!
Dzisiaj przychodzę do was z notką "Ulubieńcy miesiąca". Długo nad nią myślałam, ale w końcu się udało. To do dzieła!
                                                            KOSMETYK
Nie maluję się za często, ale raz za kiedy go użyję. Np. do kościoła, na dyskotekę, ale go bardzo lubię, lubię też mój błyszczyk i under twenty.


UBRANIA

Kupiłam tą bluzki i spódniczkę i jestem z niej bardzo zadowolona.


Piosenki i płyty 



I moja kochana płyta Dawida *.*

Jedzenie  
Bardzo ostatnio polubiłam ciasto herbatników, masy krówkowej, drzemu i bitej śmietany, koooocham te ciasto.I kocham, tez sałatke owocową.


MACIE TERAZ BONUSA, JAK SPAŁYŚMY W PIĄTEK Z OLĄ, DOMINIKĄ I PATRYCJĄ NA RODZINCE.PL.


                                                      /Anka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz<3