niedziela, 8 grudnia 2013

Spóźnione Mikołajki :>

Hejkaa : >
Wiem, że trochę późno piszę tą notkę, ale jakoś nie miałam czasu na napisanie jej. No więc tak, dostałam płytę Dawida Kwiatkowskiego, takie sweet skarpetki i pieniądze. W piątek byłam w kinie z klasą i klasami 4,5. Byliśmy na filmie "Mój biegun". Boże zarąbisty film, polecam wam go. W trakcie filmu z Wiktorią szłam do ubikacji, to jak wychodziłyśmy to zobaczyłyśmy takiego boskiego chłopaka, Potem w drodze powrotnego płakałyśmy z Wiki, że go już nigdy nie zobaczymy. XD







                                                                                               /Ania

2 komentarze:

  1. ale masz słodkie loki! :D

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia, super czapa Mikołaja:)
    może wspólna obserwacja ?? daj mi znać :)
    może chciałabyś zgarnąć świąteczny prezent? Rozdanie z Sammydress, sprawdź TUTAJ
    i byłabym bardzo wdzięczna gdybyś kliknęła w linki persunmall u mnie na blogu :)
    pozdrawiam!
    DOMINIKALICIOUS

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz<3