wtorek, 26 listopada 2013

Dyskoteka! & przegląd zdjęć :)

Hejaaaaaaaaa! 
Wczoraj była dyskoteka andrzejkowa ;p. Było mega! Byłam 20 min szybciej, żeby pomóc pani i pozbierać zgody. Była ze mną Agata, Wiktoria, Dominika i Nikola. Przed dyskoteka poszłam jeszcze z Agata do sklepu po Lays'y i po grappe ICE. Przez pół dyskoteki próbowałyśmy z dziewczynami, żeby Dominika zatańczyła z Edkiem (Marcinem), w połowie dyskoteki nam się udało i zatańczyła z nim, ;> Były tez wróżby andrzejkowe i moim przyszłym mężem jakiś Mateusz. Dzięki mnie moja koleżanka ma imię Dawid... xd Ogólnie dyskoteka była udana! <Nie mam niestety żadnych zdjęć> Chciałam tez zrobić przed chwilą zdjęcia, ale niestety mi się aparat rozładował.. :c xd Ale macie za to jakieś stare fotki ;p


































z ręką w gipsie xd 

1 komentarz:

Dziękujemy za każdy komentarz<3