środa, 30 października 2013

Sesja zdjęciowa!



Witam Was moi kochani ! ♥
Jak wam mija wieczór? Mi świetnie, chociaż jest mi trochę zimno bo 30 minut musiałam czekać na Ole, bo miała spotkanie w kościele.Dzisiaj miałam bardzo trudny sprawdzian z języka angielskiego. Uczyłam się wczoraj cały wieczór, ale chyba na nic i tak dostane 1 lub 2. Miałam też w poniedziałek sprawdzian z przyrody. Pani dzisiaj oddawała i dostałam 4. Jupii! Jutro ide do koleżanki Nikoli, na impreze, moja mama zrobiła paluchy wiedźmy. Będzie super! W niedziele też było dosyć ciepło, więc z Olą postanowiłyśmy, iść na sesje zdjęciową do lasu. Szłyśmy z moją mamą, która robiła nam zdjęcia, bardzo fajnie wyszły.



























                                                                                                                                 /Anka

                                                          




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz<3