niedziela, 22 września 2013

Zrób To Sam 1. Instrument

Hej :*
No więc na wtorek musimy na muzyke zrobić jakiś instrument. No wiec postanowiłam zrobić coś... nie wiem jak to nazwać, ale jest to do pizzicato.(czyt. piccikato). Sama do końca nie wiem co to znaczy, ale mniej więcej się orientuje.
 Zanim się wzięłam do roboty, wpadłam na pomysł, że byłoby co niezłą notką. I postanowiłam zrobić jakby serię " Zrób to sam ".
  ZACZYNAMY!
Przygotuj : Bibułę(pociętą na paski), kubeczek po jogurcie, kartki papieru, klej, nożyczki.
Oklej kubeczek papierem. Tak jak na obrazku wyżej :)


Weź paski bibuły i oklejaj kubek. Nie muszą to być tylko dwa kolory. Może byc jeden, lub więcej. To zależy od was i waszej wyobraźni.


Tak wygląda cały oklejony kubeczek.

 

Następnie weź trochę krótsze paski bibuły i naklejaj na dół kubka dookoła.

Potem weź długi pasek bibuły i skręć go, ale nie za mocno, żeby nie był za chudy.

 

 
 I oklej go na dole dookoła tak, aby nie było widać początku naklejonych pasków.


 

 

Pod koniec weź gumkę recepturkę i nałóż na kubeczek. ;p


Można dać dwie, lub więcej. ja dałam dwie. To, jaki dźwięk będzie wydawać zależy od gumeczki.
Efekt końcowy:
GOTOWE!

A tak to brzmi :
Nienajlepsza jakość filmiku, ale nagrywałam aparatem XD

                                                                                                /Ola

1 komentarz:

  1. Świetny pomysł :)
    Obserwacja za obserwacje ?
    Jeżeli tak napiszcie nam na blogu
    mksw-lifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz<3