piątek, 30 sierpnia 2013

Głupawka w stajni ;p

Wczoraj byłam na koniach, z Julią i Agatą. Julia jeździła, a Agata robiła zdjęcia.  Po jeździe Julia pojechała, a ja z Agatą zostałam dłużej. Czyściłyśmy inne konie i robiłyśmy sobie głupie fotki xD Na serio odwalało nam i to zdrowo!

Zdjęcia z jazdy.
Do jest Axel. Poznajcie go. Axel ma przezwisko Rudy.
Chyba nikt mu nie mówi Axel, tylko Rudy <3
 
Rudziakowi wyrosły rogi ;p
 
 
 
 
 
Galoping :D
 
 
 
Gimnastykujemy się :D
 
 

Wracamy już sobie do stajni. I zaczynają się odpały! <3
 
Gdy wszyscy już sobie pojechali, zostałyśmy tylko we dwie, zrobiło się wesoło ;D wygłupy na pastwisku, w boksach, w stajni i wszędzie!

Wielki buziak w nagrodę!
Jestem se koniem xD



Odpał na pastwisku...
                                                      Jeżdżę sobie na Agacie....
                                                  ...I Agata jeździ na mnie XD

                                                                                                      /Ola

1 komentarz:

  1. Olik Olik xDDD Powinnam cie zabić za te 1 zdj przywiązana do uwiązów xDDD paka maka . kiedy znowu jedziemy ? :DDD

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz<3