wtorek, 9 lipca 2013

Dzień jak co dzień ;]

Hejka :]
   No więc dzisiaj z samego rana przywitał mnie pech :/
Ledwo wstałam, uderzyłam się łokciem o stolik, potem przy śniadaniu wysypałam sól, a do tego jeszcze pieprz. Gdy jadłam ugryzłam się w dziąsło chyba z 7 razy w to samo miejsce i leci mi krew :[
Rozlałam herbatę.... Gdy szłam po ścierkę, uderzyłam się w mały palec u nogi :/ Czujecie ten ból?
 No dobra... Na tym się chyba skończyło...
 Po śniadaniu jak zwykle zabrałam psa na spacer <3 Trochę biegaliśmy, chodziliśmy, bawiliśmy się. Kocham Natana<3

To mój najukochańszy <3
Ciesze się też bardzo z pewnej rzeczy. W poście "Moja pasja" mówiłam o Lesiu i że już go nie ma bo jest sprzedany ... Znowu mogę na nim jeździć! Dowiedziałam się kto go kupił i dzisiaj mam pierwszą jazdę na 16.30 ! Nie mogę się tego doczekać. Zobacze Lesia <3 Nie widziałam go z rok, może nawet dwa..

Zaraz idę do baseniu i się trochę poopalać ;D
Okulary-croop town 19.99zł



                                                                                     / Ola :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz<3